Szállitás 13 000 Ft felett ingyenes • 100 napos visszavásárlási garancia • több mint 50 000 elégedett ügyfél
több mint 1000 eredeti termék100 napos visszavásárlási garanciaIngyenes postadíj!

Szolgáltatások

öröm a bevásárlásból

fér és barátságos hozzáállás

elégedettség és 100 nap az áru visszaváltására

Postaköltség és szállítás

Fizetési lehetőségek

Jótállás és reklamáció

Milyenek a kézbesítési lehetőségek és mennyibe kerül a postaköltség?


Postadíj

GLS futár 13 000 Ft felett 1 munkanapon belül ingyen
GLS futár 1 munkanapon belül 900 Ft
Csomagküldő.hu 1 munkanapon belül 700 Ft
Utánvéti pótdíj   400 Ft

Nyomon követhetem, hogy hol van pontosan a csomagom?

Azon csomagok aktuális helyzetét, melyek a GLS futárszolgálattal lettek elküldve, itt lehet nyomonkövetni: https://gls-group.eu/HU/hu/home, amelyek pedig csomagküldővel lettek elküldve, azokét itt lehet nyomonkövetni: https://www.csomagkuldo.hu/kereses.

A kézbesítési díjak már véglegesek?

Igen, a feltüntetett végösszeg már végleges. Nem számlázunk semmilyen plusz csomagolási vagy postadíjat.

Küldhetek csomagot más címre is?

Igen. Az adatok kitöltésénél elegendő, ha beírja a "más kézbesítési címre küldeni" és kitölti a postázási adatokat.

Kézbesítenek külföldre is?

Igen, jelenleg az EU bármelyik országába kézbesítünk. Elég kiválasztani az országot a listáról.

Milyen módon fizethetek az áruért?

A vásárlás során többféle fizetési módra van lehetőség, ez az utánvét, banki átutalás, online bankkártyás fizetés vagy PayPal fizetés.

Milyen a bankszámla számod?

Számlaszám Ft fizetésére

Pénzintézet: OTP Bank
Számlaszám: 11734097-21092118

 

Számlaszám EUR fizetésre

Pénzintézet: Fio banka, a.s.
Számlaszám: 2100261100/8330
IBAN: SK09 8330 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Kérjük a banki átutalást csak azután hajtsa végre, miután már megrendelte a kívánt terméket, és a megrendelést igazoló e-mailben megkapta tőlünk a fizetéssel kapcsolatos részletes információkat. A közleménybe a megrendelés számát szükséges beírni. Köszönjük.

 

Milyen a PayPal számlád?

PayPal számla: paypal@innocentstore.com

PayPal fizetésnél csak hiteles PayPal számlával rendelkező címre küldjük ki a küldeményt. A PayPal számla nem kommunikálásra szolgáló e-mail. Kérjük az utalást csak azután hajtsa végre, miután már információt kap a fizetéshez szükséges részletekről. Köszönjük.

 

Biztonságosan tudok fizetni?

Az online kártyafizetés a 3-D Secure technológiával védett GPWebPay biztonsági felületén keresztül történik. A 3-D Secure Technológia a VISA (Verified by VISA) és MasterCard (MasterCard Secure Code) kártyavállalatok által lett kifejlesztve és ez által van támogatva. A PayPal fizetések biztonságos fiókok között a PayPal oldalon történnek (Secure Payments by PayPal). Semmilyen adatot nem dolgozunk fel a bankkártyádról.

Mi a garancia a pénzvisszafizetésre?

A nem használt és sértetlen árut 100 napon belül ingyen visszaküldheted és mi visszafizetjük a termék vételárát.

Hogyan tudom alkalmazni az árengedményes kupont, és melyik termékekre érvényes?

A kuponkód kosárba helyezésével érvényesítheted magát a kupont a vásárlás befejezése előtt. Az árengedmény nem érvényes a következő márkák kiválasztott termékeire: Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, Withings és más termékekre a kupon típusa szerint.

Milyen garanciát érvényesíthetek a termékre?
A webáruházunkban megvásárolt termékekre 24 hónapos garancia vonatkozik, amennyiben ez a jótállási idő nincs meghosszabítva.

Hogyan és meddig cserélhetem ki a megvásárolt terméket?
Amennyiben nincs megelégedve a megvásárolt termékkel, a nem használt és sértetlen árut a vásárlástól számított 100 napon belüli visszaváltás keretén belül visszaküldheti a kézbesítési címünkre, és mi kicseréljük egy másik termékre. Az esetleges árkülönbségre egy új számlát állítunk majd ki. A terméket eredeti, nem használt állapotban, az eredeti csomagolásban és minden hozzá tartozó kiegészítővel együtt egy kemény tokban szükséges visszaküldeni, hogy az ne sérüljön meg.

A visszaküldés, árucsere vagy reklamáció menete:

1. A visszaküldés és árucsere igényével, ill. reklamáció esetén írjon nekünk egy emailt. Az emailben írja meg a megrendelés számát és, hogy milyen terméket szeretne visszaküldeni, kicseréltetni vagy reklamálni. 
2. Ezután emailben elküldünk Önnek egy szállítási címkét.
3. A terméket merev csomagolásban küldje, hogy az ne sérüljön meg a szállítás alatt. 
4. A szállítási címkét nyomtassa ki, és ragassza rá a visszaküldendő csomagra.
5. A számla másolatára kérjük írja rá, hogy mire szeretné kicserélni a terméket.
6. A csomagot erre a címre küldje el:

Rózsa u. 101
1064 Budapest
Magyarország


Az utánvétre küldött küldeményt nem áll módunkban átvenni. A reklamációt, az árucserét és az áruvisszaküldést csak akkor tudjuk intézni, ha már megkaptuk a visszaküldött árut. A visszaküldött terméket leellenőrizzük és a beérkezéstől számítva általában 30 munkanapon belül sor kerül az ügyintézésre.

Hogyan küldhetem vissza a megvásárolt terméket?
Amennyiben nincs 100%-osan megelégedve a megvásárolt áruval, akkor a nem használt és sértetlen árut indoklás nélkül a vásárlástól számított 100 napon belüli visszaváltás keretén belül visszaküldheti a kézbesítési címünkre, és mi visszatérítjük a termék vételárát. A terméket eredeti, nem használt állapotban, az eredeti csomagolásban és minden hozzá tartozó kiegészítővel együtt egy kemény tokban szükséges visszaküldeni, hogy az ne sérüljön meg. 

A visszaküldés, árucsere vagy reklamáció menete:

1. A visszaküldés és árucsere igényével, ill. reklamáció esetén írjon nekünk egy emailt. Az emailben írja meg a megrendelés számát és, hogy milyen terméket szeretne visszaküldeni, kicseréltetni vagy reklamálni.
2. Ezután emailben elküldünk Önnek egy szállítási címkét.
3. A terméket merev csomagolásban küldje, hogy az ne sérüljön meg a szállítás alatt.
4. A szállítási címkét nyomtassa ki, és ragassza rá a visszaküldendő csomagra.
5. A számla másolatára kérjük írja rá, hogy mire szeretné kicserélni a terméket.
6. A csomagot erre a címre küldje el:

Rózsa u. 101
1064 Budapest
Magyarország


Az utánvétre küldött küldeményt nem áll módunkban átvenni. A reklamációt, az árucserét és az áruvisszaküldést csak akkor tudjuk intézni, ha már megkaptuk a visszaküldött árut. A visszaküldött terméket leellenőrizzük és a beérkezéstől számítva általában 30 munkanapon belül sor kerül az ügyintézésre, azaz a termék vételárát banki átutalással, bankkártyára- vagy PayPal számlára való utalással küldjük.

Reklamáció, csere és visszaküldés
A webáruházunkban megvásárolt termékeket a küldés előtt vizuálisan átellenőrizzük. Amennyiben a termék hibás lenne, ill. hiányozna valamilyen része, akkor azt kérjük a kikézbesítés után azonnal jelezze felénk.
Kérjük, minden reklamációt jelezzen nekünk e-mailben az ügyfélszolgálatunk felé a következő címre: szia@innocentstore.hu vagy telefonon a 1 808 8418-as telefonszámon.

Reklamáció során szükséges, hogy az adott hiba dokumentálva legyen. A leírást és fotót kérjük, küldje el nekünk a szia@innocentstore.hu e-mailcímre. A szállítás közbeni sérülés elkerülése érdekében a terméket kellően csomagolja be. 

A visszaküldés, árucsere vagy reklamáció menete:

1. A visszaküldés és árucsere igényével, ill. reklamáció esetén írjon nekünk egy emailt. Az emailben írja meg a megrendelés számát és, hogy milyen terméket szeretne visszaküldeni, kicseréltetni vagy reklamálni.
2. Ezután emailben elküldünk Önnek egy szállítási címkét.
3. A terméket merev csomagolásban küldje, hogy az ne sérüljön meg a szállítás alatt.
4. A szállítási címkét nyomtassa ki, és ragassza rá a visszaküldendő csomagra.
5. A számla másolatára kérjük írja rá, hogy mire szeretné kicserélni a terméket.
6. A csomagot erre a címre küldje el:

Rózsa u. 101
1064 Budapest
Magyarország

Az utánvétre küldött küldeményt nem áll módunkban átvenni. A reklamációt, az árucserét és az áruvisszaküldést is csak akkor tudjuk intézni, ha már megkaptuk a visszaküldött árut. A visszaküldött terméket leellenőrizzük és a beérkezéstől számítva általában 30 munkanapon belül kerül sor a reklamációs folyamat ügyintézésére.